Skönt me lov

2009-12-28 18:01:03 ,   Allmänt/Vardagsliv
Å va skönt det är att vara lediga tillsammans. Och idag har vi haft en riktigt lugn dag hemma. Max sov länge på eftermiddan och jag spelade Sims och Marcus tittade på film. Sen har vi mest lekt och myst hela dagen. Och Max har hällt ut barnolja på badrumsgolvet.... *suck*.

Jag hade egentligen tänkt att åka på mellandagsrea idag men pga att det är så halt ute så valde jag att strunta i det. Det är ju inte livsviktigt =). Men jag var en sväng till Lindex här på orten och köpte mig en enkel nyårsblåsa... inte på rea... men bra ändå.

Tidigare i eftermiddags hade mina pojkar gitarrkonsert här hemma.



Just nu sitter Marcus och äter pizza. Luktar så gott men jag klarar inte pizza för magen. Är för fett. Max och jag ska äta lax istället.

Ska sen åka en sväng till mina föräldrar som har varit hos min bror med familj i några dagar.




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback