Lååång natt

2009-12-14 09:55:39 ,   Allmänt/Vardagsliv
Vilken natt vi har haft. Både jag och Marcus har haft svårt att sova och Max har vaknat och skrikit typ varannan timme. Det har retat i min hals så jag blivit tokig och precis när jag somnat har Max vaknat och så har det typ hållt på hela natten. Vid 4 fick jag dessutom ont i magen så fick gå upp och ta mina tabletter och ligga i soffan en stund. Hann sen sova en timme i sängen igen innan Max gallskrek.

Så idag är jag riktigt trött. Typiskt eftersom jag har en del att förbereda inför att jag ska jobba imorgon. Så någon tupplur på dagen hinner jag inte med.

Hoppas jag piggnar till snart. Max är det i alla fall fart på!


(Marcus är tillbaks på jobbet idag efter sjukskrivningen så det känns tomt här hemma)




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback