Jullov?

2009-12-11 10:37:43 ,   Allmänt/Vardagsliv
Blir en känsla av jullov nu när Marcus är sjukskriven (för er som inte vet har han ramlat med cykeln och har ont i revben och rygg och varit sjukskriven sen i onsdags). Vi är vakna alldeles för sent på kvällarna. I natt har dessutom Max blivit lite snorig och haft gråtattacker ungefär varannan timme. Så jag är lite seg och trött idag.

MEN var väldigt härligt att gå upp och tända granen imorse som vi klädde igår. Min julkänsla som varit som bortblåst sen första advent väcktes till liv igen. Idag ska jag försöka få iväg julkorten. Nästa vecka blir det jobb för mig så bra att arbeta undan en del julförberedelser nu.







Kommentarer
emma - mamma till meja

Åh vad mysigt med granen :D



Ringde VC och fick en tid halv två till Meja så får vi se vad dom säger...

2009-12-11  /  11:01:20  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/
Emmeli

Åh, så fint! Härligt med julgranen uppe! =)

2009-12-12  /  00:13:04  /  http://lini07.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback