Idag har det hänt för första gången på 2 år!

2009-12-07 17:07:34 ,   Allmänt/Vardagsliv
Jag har tvättat!

Det ni! =)

De senaste typ två åren har Marcus skött i princip all tvätt här hemma. Jag har kanske två gånger varit ner till tvättstugan med några plagg som vi smutsat ner och som jag tvättat på en gång. Men idag gick jag ner med två fulla säckar med tvätt. Känner mig väldigt duktig!

Vi har den uppdelningen här hemma att Marcus sköter tvätten och jag maten. Resten delar vi på! Men eftersom Marcus har ont i kroppen sen cykelolyckan så får jag även ta hand om tvätten denna vecka (vi tvättar bara en gång i veckan) =).




Kommentarer
Josefine

Tack så mycket för komplimangen om köket. Stolarna är dock inte från IKEA. Bordet och stolarna kommer från ett ställe i Söderköping, men modellen finns lite överallt. Dom importeras och är ganska billiga och bra.



Ja, visst hade Ronja en söt klänning. Den hade jag när jag var i hennes ålder. Jag är ju född en månad innan henne så vi var ju i samma ålder runt jul nr 2 i vårt liv :-)

2009-12-07  /  17:44:26  /  http://josselyn.blogg.se/
Annah - blivande tvåbarnsmamma

Faktiskt så är jag nästan helt fullt frisk idag :D Så tack för att du höll tummarna ;)

2009-12-07  /  18:53:34  /  http://carpeannah.blogg.se/
Jenny

Hihi, här hemma är det jag som sköter tvätten. Magnus får inte;o) Däremot är han en fena på att vika snyggt och att stryka som jag är värdelös på.



Jösses, jag tvättar minst en gång om dagen, men det är för att Elvin måste byta om några gånger om dan:o)



Kram!

2009-12-08  /  17:04:46  /  http://www.barnlangtan.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback