Fredagsmys på intågande

2009-12-11 17:23:06 ,   Allmänt/Vardagsliv
Max har jag har varit ute och promenerat. Var kallt och vi var alldeles röda om kinder och näsa när vi kom fram till caféet där vi träffade min mamma. Jag fikade vaniljhjärta och drack grönt te (tack mamma som bjöd). Jag är dålig på variation. Fikar typ alltid vaniljhjärta och te. Max fick smörgås och russin. Han åt dock inte så mycket. Fullt upp med att titta på folk och prata med sin mormor.

Nu står pizzadeg på jäsning och jag sitter och tjuvsmakar på kvällen onyttigheter: chips och marabou choklad (typ havla chokladkakan är redan uppäten.... oops). Marcus spelar gitarr och sjunger för Max inne på Max rum. Marcus behöver inte äta värktabletter för smärtan i revbenen och ryggen längre utan det börjar bli mycket bättre. Skönt!

När vi kom hem från fikastunden satt Max i fåtöljen och läste bok. Fåtöljen står på hans rum nu eftersom julgranen tagit dess plats i vardagsrummet. Max verkar gilla det!



Jag älskar känslan av att fredagsmyset är på intågande..... =)

Happy friday!




Kommentarer
Annah - blivande tvåbarnsmamma

Svar: Hmm jadu jag vet inte vad jag ska svara eftersom du lämnade en tom kommentar haha :D

2009-12-11  /  19:55:57  /  http://carpeannah.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback