Försmak av julen

2009-12-22 23:01:44 ,   Allmänt/Vardagsliv
Nu har vi ätit vårt mini-julbord här hemma. Eller nu och nu det var ju några timmar sen. Gott var det!



(vi hade även prinskorv och rödbetssallad men det äter jag inte)

Efter maten har jag städat köket ordentligt och sedan badrummet. Skönt att inte ha all städning kvar tills imorn. Så nu är det tråkigaste gjort. Sedan har jag slagit in de sista julklapparna och skrivit några rim. Skönt att det är klart. Julklapparna ligger bakom granen för där kan inte Max få tag på dem. Nu ligger jag i soffan och surfar runt och njuter av julkänslan. Strax ska Marcus och jag se ett avsnitt av Beverly Hills 90210 och jag ska äta Ben & Jerry-glass. Sämre kan man ha det =)



Sladden till datorn är ju extra snygg på detta kort... hi hi =) Hoppas ni känner julstämningen ändå!




Kommentarer
Måsbarnet

Vilken jättefin gran! Mysigt att du har sådan julstämning :) Jag börjar också ladda mental för den stora dagen nu ;) Har städat undan den mesta och ska verkligen njuta resten av den här dagen. Blir dock en tur till IKEA snart men det kan ju vara njutningsfullt det med, hihi.



Många goa kramar till er från oss

2009-12-23  /  14:36:03  /  http://withlovefrom.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback