Effektiv kväll

2009-12-21 23:43:49 ,   Allmänt/Vardagsliv
Inte så ofta jag är effektiv på kvällen men ikväll har jag verkligen varit det. Jag har storhandlat på ICA Maxi vid 21 och vid 22.30 griljerade jag julskinkan. Skönt att det är gjort =). Var ett smart drag att handla så sent på kvällen för var inte så jättemycket folk och nästan ingen kö i kassorna. Förra året handlade jag dagen innan julafton mitt på dagen och fick köa i typ 40 minuter. Så det gör jag inte om!

När jag kom hem var Max vaken. Marcus försökte få honom att somna om men gick inte alls så han fick komma upp och var uppe och lekte i en timme. Han var jättepigg! Nu har han lagt sig för en halvtimme sen. Han fick lite välling för att kunna varva ner. Får hoppas natten blir ok. Han ligger i vår säng.

Förresten så har jag vunnit en bloggtävling hos Malins mix i samarbete med tryckdig.se. Va roligt =).




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback