Vackra vyer

2009-08-03 12:41:33 ,   Allmänt/Vardagsliv
Finnt så otroligt mycket fint på Gotland. Vi var runt en del och tittade när vi var där. Dessvärre tog jag ju inte kort på allt. Var bland annat på stranden Sudersand som har nästan alldeles vit sand. Har tyvärr inte tagit någon "helhetsbild" på stranden så visar en på Max i sanden istället. Var de andra bilderna är tagna kan ni se längst ner i inlägget.

Gotland är verkligen ett landskap där man känner det som att man är utomlands.


1. Visby
2. Ihreviken (norr om Visby. Vi stannade där på väg till Fårö), vacker stenstrand
3. Sudesands strand på Fårö
4. Raukområde på Fårö

(Bilderna blev tyvärr oskarpa när jag arrangerade ihop dem på picnik.com)





Kommentarer
Ingela

Så vackra bilder! Jag har aldrig varit på Gotland, men jag hoppas att jag kan komma dit en dag. :)



Jag kommer att visa sessans rum på bloggen när det är färdiginrett. Om bara den lilla damen kan bestämma sig för hur hon vill ha det. :)

2009-08-03  /  16:10:40  /  http://mammabloggen.com
Linda

åh ja gotland e sååå himla fint. var där för några år sedan och vill absolut tillbaka dit snart med hela familjen...

kraam

2009-08-03  /  17:15:17  /  http://familyspace.blogg.se/
Anna

Jättefina bilder! Gotland är verkligen fint. Håller med att det känns som utomlands. Jag har flugit dit och när man står på flygplatsen där känns det verkligen som ett annat land.

2009-08-03  /  20:50:53  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback