Upprörd!

2009-08-13 09:42:55 ,   Allmänt/Vardagsliv
Jag blev lite upprörd igår då jag sent på eftermiddan kom hem från shoppingturen och det låg en lapp i brevinkastet att de ska jobba med avloppsledningarna i lägenheten idag mellan 8.30 och 18 och att de under denna tiden ej får användas. Schysst att tala om det i god tid *suck*. Upptäckte sen att det bara var köket som tur var. Men inte så lätt i alla fall. Så jag bjöd in mig på lunch till mormor och morfar idag. Hade tänkt gå dit på förmiddan först men tror jag låter Max sova här hemma för jag är också lite sovsugen =) Så tar vi bilen dit sen.


egbf m m m m m m m m m m m m m m m m m m m m m m m m m m m m m m m m m m m m m m m m m m m m m m m m m m m s = Max berättar att han sovit lite oroligt inatt. Och jag kan berätta att det har jag och Marcus också gjort.



Ni har väl inte glömt bort att kika in på föräldrabloggars gästblogg där jag och några andra bloggare bloggar? Här finns vi. Går att lägga till den på bloglovin. Många mammabloggar i ett - perfekt!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback