Tända ljus på balkongen

2009-08-07 23:07:27 ,   Allmänt/Vardagsliv


För en stund sen tände jag och Marcus ljus balkongen och bara satt där och lyssnade till tystnaden. Termometern visade på 22 grader fast klockan var strax efter 22 och det var alldeles stilla ute. Så härligt!

På eftermiddagen idag gick vi och fika på café. Måste ju lyxa till det och mysa extra mycket nu när Marcus semester strax är slut =(

Imorn blir det stranden med Marcus syster med familj. Blir roligt. Får se om Max vill bada något. Fast vattnet är alltid så kallt dit vi ska så det är väl tveksamt om vi låter honom göra det.

Förresten så har jag ätit diskmedel ikväll. Ja ni läste rätt. Jag har gjort en bulgursallad att ta med till stranden imorn och när jag skulle ställa in den i kylen var det kladdigt på skålen. Jag trodde det var salladsdressingen som kommer utanför så slickade av fingret. Men som ni säkert förstår så var det inte salladsdressing utan diskmedel. Ingen kulinarisk upplevelse direkt.




Kommentarer
Katja

Blä det lät inte gott! Hoppas ni får en fin dag på stranden imorgon. Får man fråga vart ni åker? Hittar liksom inga bra ställen här i "närheten". Help! :)

2009-08-08  /  00:55:27  /  http://www.lillagrodden.wordpress.com
Josefine

Vad mysigt det låter! Tack för uppmuntran. Jag kommer igen när solen har gått i moln. Njut det härliga vädret!

2009-08-08  /  10:02:41  /  http://josselyn.blogg.se/
Emma

Vad läckert det vore med både tvål/lotionpumparna på badrummet, det skulle jag vilja ha! =) Synd bara att mitt handfat är så litet, finns ingen plats att ställa pumparna på. Funderar på att skaffa en hylla att sätta på väggen inne i badrummet, då skulle man kunna ha pumparna där... Det var en idé... Dags att besöka www.ikea.se =D

2009-08-08  /  17:32:52  /  http://www.emmasrum.blogspot.com/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback