Se till att man får det som man vill

2009-08-31 22:28:45 ,   Inredning/Hemma hos oss

Har ändrat lite i vardagsrummet. Har bytt gardiner...igen!

Fick en idé på förmiddan om att jag ville ha vita gardiner och sedan IKEAs nya gröna väggdekoration bredvid på väggen. Problemet är att det är lite skralt i kassan men kom på att jag har vita panelgardiner. Var på IKEA och köpte då bl.a. väggdekorationen. Kom hem glad i hågen inför mitt projekt. Var inte lika glad en halvtimme senare när jag vänt upp och ner på varenda garderob i jakten på de vita panelgardinerna. Hittade bara en gardin och inte två.

Ringde då till min mormor som letade på några vita längder. Jag hämtade henne och hon hjälpte mig att sätta upp dem och stryka. Blev SÅ bra! Och ännu bättre med den gröna fina väggdekorationen bredvid.


Marcus kommentar var: Det är annorlunda.

Typiskt karlar! Kunde han inte säga att det var fint?!

 

Klicka på bilderna för att se dem större





Kommentarer
Måsbarnet

Jättefint :) Kul med nytt

2009-08-31  /  22:34:17  /  http://withlovefrom.blogg.se/
Rebecca

Vad fint det blev.

Det där är väl typiskt karlar hihi. Här hemma ser Celine minsta lilla förändring och Henric försöker lyssna om hon säger något då de kommer hem så han vet om han med ska säga något, annars hade han nog inte ens sett det.

Ha en fin dag!

Kramar Rebecca

2009-09-01  /  10:36:34  /  http://cheeky.webblogg.se/cheeky





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback