Rofyllt

2009-08-28 09:18:31 ,   Allmänt/Vardagsliv
Igårkväll hade jag en sån skön känsla i kroppen. Alldeles rofylld. Blir så när man simmat. Jag diskade till och med frivilligt och det var inte ens jobbigt. Kanske var spotify som gjorde att det inte var lika tråkigt.

Max har sovit hos oss hela natten. Han vaknade vid midnatt och jag fick honom inte att somna om så han har fått legat mellan oss. Sen vakna han 7 imorse. Andra morgonen i rad. Vad hände med kl. 8?

Idag kommer min killkompis A hit vid lunch. Innan dess ska Max och jag promenera lite.

Wohooo det är fredag =)




Kommentarer
Liw

God förmiddag,



vad härligt det låter:)

Hoppas ni får en härlig fredag :)

2009-08-28  /  10:13:18  /  http://preggomonster.blogg.se/
I våran lilla vrå (C)

kikade in. varit här 1 gång förr (men de va ett tag sen) och vet inte om jag sakt - du har en väldigt fin blogg!



ha en bra helg

2009-08-28  /  14:37:33  /  http://cettciliasklotter.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback