Privatläkare

2009-08-11 11:23:55 ,   Allmänt/Vardagsliv
Dags för mig att söka mig vidare från vårdcentralen eftersom de inte verkar vilja hjälpa mig. Så ska kontakta en privatläkare angående mitt illamående. Har ringt tre ggr den senaste timmen men ingen som svarar. Kanske ska ge upp och ringa imornbitti istället. Vill ju inte att de ska tro att jag trakasserar dem.

Även om det snart känns som jag kommer att trakassera någon om jag inte blir bättre....


Nej dags att låtsas att man mår bra och packa inför eftermiddagens äventyr medan Max sover =)




Kommentarer
sofia - mamma till maksim

Fortsätt att ring! Du trakasserar inte, de är till för dig och andra som behöver hjälp. Stå på dig! :)

Lycka till, kram!

2009-08-11  /  11:43:55 
sara

Hoppas verkligen du får hjälp med detta snart.



Ha en bra dag!

2009-08-11  /  13:44:15  /  http://www.mandasbutik.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback