Lycka

2009-08-31 09:09:51 ,   Allmänt/Vardagsliv

Vaknade väldigt trött idag men blev lite piggare när jag insåg att jag ska åka till IKEA idag. Lycka.

Det är i för sig inte förrän vid 16 då Marcus kommer hem från jobbet men i alla fall något att se fram emot vilket alltid är roligt.

Max somnade redan 19.45 igår så jag var beredd på att stiga upp vid 6 imorse men som tur var blev det inte så. Han vaknade vid 5 och fick komma över till oss. Somnade om efter en stund och sedan tror jag att han vaknade vid 7.30. Då vaknade i alla fall jag och då satt han och tittade på mig.

(Någon mer än jag som surfar i firefox och inte kan se statistiken på bloggen samt att det ser konstigt ut när man ska skriva ett nytt inlägg? Fick skriva detta i explorer.)





Kommentarer
Caroline, mamma till Wille

Åh, IKEA. Det är alltid lika roligt! :)

2009-08-31  /  10:27:37  /  http://imagenborenbebis.blogg.se/
Amanda

Vad roligt med IKEA besök. Det har jag också inplanerat ett senare i veckan. Ska bli så skoj! Hoppas ni får en fin dag och hittar fina fynd.

Kram

2009-08-31  /  11:48:27  /  http://creyla.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback