Gomorron eller godnatt?

2009-08-25 09:16:45 ,   Allmänt/Vardagsliv
Har kliat så i ögonen i ett par dagar så igårkväll tog jag en allergitablett. Den däckade mig totalt! Har sovit så djupt inatt att det känns som jag varit bortkopplad från världen i flera år. Var supertrött i morse när vi skulle gå upp och somnade när jag matade Max med välling. Gäsp!

Nu är jag i alla fall på benen och har bestämt mig för att försöka låta bli allergitabletter om det inte är riktigt illa.

Solen strålar och Max och jag äter frukost. De ska stänga av elen här mellan 10 och 11.30 så hade tänkt gå ut då men blir nog snarare att jag somnar bredvid Max. Gör några blogginlägg nu så ni har lite att läsa under mitt elavbrott.

Det är det enda jag vill just nu.

Sova.




Kommentarer
Liw

Kom på att jag glömde svara på din fråga ang vilka ämnen jag läser. Har biologi och musik. Men även kompetens för Nasturkunskap så det är BI/Nk tjänster jag tänker söka, när jag blir klar :)



HOppas du är piggare idag!



kram

2009-08-25  /  10:12:21  /  http://preggomonster.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback