Emmaljunga scooter

2009-08-20 22:21:39 ,   Allmänt/Vardagsliv
Idag har vi köpt en begagnad Emmaljunga scooter -07. Max sitter jättebra i den.

Jag har länge sagt att jag absolut vill att han ska sitta vänd mot mig i vagnen minst till han blir ett år. Problemet är att han bara sitter vänd över kanten och kikar åt fel håll. Så har provat att vända styret på vår gamla vagn och då är han nöjdare när han får titta framåt. Problemet är att när man vänder styret så blir liksom vagnen tung åt fel håll så sitsen lutar lite bakåt så han får kämpa för att sitta upp (han vill inte luta sig mot ryggstödet utan sitta själv). Inte så bra alltså. Så därför satsade vi på att köpa en smidigare vagn redan nu och inte senare höst. Får använda båda nu beroende på vad vi ska göra. Skönt att vi hittade en för bra pris här i närheten.

Har grillat hos Marcus föräldrar ikväll och när vi kom hem blev det bad för Max. Han stänkte ner hela badrummet och Marcus. Jag höll mig utanför =)




Kommentarer
sandra

Hej sötis :)

Hoppas allt e bra med er

händer imorgon då?

kram

2009-08-20  /  22:38:24  /  http://vardagslyckan.blogg.se/
Katja

Kul med ny vagn!! Känner igen det där med att det tittas över kanten. Får kanske testa vända vår vagn...men det känns lite tidigt. Hon får glo över kanten ett tag till ;) Max är ju lite äldre.



Tack för tipset om byxblöjorna, vi har också insett att det är dax för dem nu. Ska bara använda upp de vi har kvar :)



Tror att den kostade runt 200. Ganska dyrt för en spegel kan jag tycka. Men den fungerar bra och B ville kunna se Tuva :)

2009-08-20  /  22:52:12  /  http://www.lillagrodden.wordpress.com
Annah - mamma till finaste pärlan Chloé

Superskönt att ha mat hemma, annars tycker jag alltid att det saknas något och man köper mat hela tiden. Nu ska det nog räcka iallafall nån vecka. Plus att man fick rabatt om man köpte många burkar :)

2009-08-20  /  23:00:51  /  http://carpeannah.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback