Effektiv morgon

2009-08-07 11:21:49 ,   Allmänt/Vardagsliv
Imorse gick jag upp med Max vid 8. Gjorde alla morgonrutiner och funderade på en ommöblering i sovrummet. Vid 9 hörde jag att Marcus var på väg upp så då skyndade jag mig in och berättade om mina planer. Så innan han ens hade ätit frukost så var sängen flyttad i sovrummet och lite annat flyttat också. Vi har flyttat sängen in mot fönstret. Det är en säkerhetsåtgärd då Max lätt kan ramla ner från sängkanten. Det är inget större problem när både jag och Marcus ligger i sängen för då ligger han mellan oss (han kommer över till oss runt 5 på morgonen då det inte går att få honom att sova vidare i sin säng) men på måndag börjar Marcus jobba igen och det är otäckt på morgonen när Max och jag är själva i sängen. Så nu har vi liksom "stängt" sängkanten där Marcus ligger. Får hoppas att vi undviker olyckor på det sättet. Efter ommöbleringen så dammsög jag och torkade alla golv. Svettigt men skönt att ha det gjort.

 

1. Max i pyjamas vid teven. Hans favoritställe!
2. För några minuter sen då han somnade bredvid mig på vår säng. Lyfte sedan över honom till sin säng.






Kommentarer
Sara

Härligt med förändringar. :o)

Ha en bra helg!

2009-08-07  /  13:40:41  /  http://www.mandasbutik.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback