Begrundar sina synder i sömnen

2009-08-24 17:06:41 ,   Max
Ja det gör säkert Max nu. Var därför han somnade så fort.

Han fick tag på en sladd som sitter uppe på väggen och går till en lampa på en hylla. Han drog i den. Jag skrek NEJ men hann inte fram förrän lampan var i kras på golvet. Som tur var fick han den inte på sig. Men arg blev jag. Och Marcus också. Och även Max som la sig på golvet, grät och borrade ner huvudet så långt han kunde. Han satt sen i mitt knä och skrek. Det var ett argskrik. Arg för att han fick skäll. Sen lugnade han sig i alla fall och satt och gosade i mitt knä med nappen i mun medan Marcus plockade glasskärvor och dammsög.

Sen somnade Max i sängen på 5 sekunder. Han begrundar nog sina synder i sömnen.


Egentligen är det väl vårt fel som inte uppmärksammat att han blivit så lång och som inte hann stoppa honom.




Kommentarer
Liw

Hej, vad kul att du hittade till mig :) Såg själv alldeles nyss att F-bloggar rekomenderar mig, kul kul :)



Vilken trevlig blogg du har, jätte fin verkligen!



Tackar och lycka till med din lille, verkar ha händerna fulla, men det är ju som det ska vara i den åldern :)



kram

2009-08-24  /  17:33:02  /  http://preggomonster.blogg.se/
Förvirrade Morsan

vad trevligt att du hittade till mig=) och tack!



Ja, det är ju att vara mamma som tar upp all tid nu för tiden och ja, det blir ju ett intresse=)

2009-08-24  /  20:19:22  /  http://forvirrademorsan.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback