Vår hall

2009-04-20 20:19:08 ,   Inredning/Hemma hos oss
Kom på idag att jag skulle fota vår hall lite och var ju då tvungen att plocka undan lite i den så det var bra. Nytta förenat med nöje =)

Det tråkigaste med vår lägenhet är den långa hallen och de extremt fula dörrarna men man kan ju inte få allt här i livet. Just nu är det i alla fall bra att ha hallen då den nästan blir som ett extra rum eftersom vi har skötbordet där. Det är nära till badrummet som är alldeles för litet för att klämma in ett skötbord i.



Så här ser det ut när vi kliver innanför ytterdörren hemma (usch va ful toadörren är)

     

1. Skänken med hylla över. Korten i ramen är från när vi var i Rom
2. Skötbordshörnan
3. Hylla med bla kort på mig, Marcus och Max i magen.



Ytterdörren. Har försökt piffa upp den med ett tyg. Blir ofta väldigt skräpigt i vår lägenhet eftersom man passerar området vid ytterdörren så fort man ska gå in i köket. Och nu när det varit så grusigt ute så har vagnen dragit in väldigt mycket skräp också.




Kommentarer
Louise - [ Mamma till Eddie ]

sv: jaa, jag vet :( näe, men ska kontakta dom imorrn om han har feber då..

2009-04-20  /  22:00:38  /  http://louisekumlin.blogg.se/
Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Det där känner jag igen. Ursh vi dammsuger varje dag,...

2009-04-21  /  22:17:55  /  http://crazyangel.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback