Två hålltider

2009-04-21 09:39:54 ,   Allmänt/Vardagsliv
Idag har vi två hålltider. Jag ska till läkaren kl. 11 för mitt illamående och då ska Max vara hos sin farmor och farfar. Klockan 14 ska Max till bvc för kontroll om det är vattkoppor han har eller inte. Vår bvc-sköterska är på semester men jag fick tag på en annan imorse.

Skönt att ha lite planerat även om det bara är besök på vårdcentralen.

Jag har sovit i 9 timmar inatt utan att ha varit uppe alls. Har hört att Marcus tog över Max till oss när han låg och pratade någon gång i natt men jag har inte några starkare minnen än så. Tror absolut att det är någon infektion jag har i kroppen för jag är så trött och har nu 5 blåsor i munnen. Bättre att sova bort infektionen än att den bryter ut.

Och förresten, var är solen?!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback