Stackars liten

2009-04-03 22:52:54 ,   Allmänt/Vardagsliv
Min mamma som redan åkt till min bror med familj ringde för en stund sen och berättade att min brorsdotter fått hög feber och kräktes jättemycket! Så resan dit imorn blir inställd!

Vi skulle åkt dit idag, fy vilken tur att vi inte gjorde det.

Mamma, min bror och min farmor är däremot där.

Jaha, va ska vi nu göra i helgen?! Kan ju börja med att packa upp resväskan! Och vi som har veckohandlat till hela nästa vecka men inget till nu i helgen.

Livet tar oanade vändningar ibland

Stackars liten som är sjuk.

Faster tänker på dig!




Kommentarer
Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Hallå.

Jo jag har gett en två tre skedar bara i drygt 1.5 vecka men det verkade som om dem vill ha mer samtidigt som de själva inte riktigt var hajj på svälg funktionen..

Men nu har vi uppehåll en vecka eller två, får se om det blir mer populärt sen eller om vi bara fortsätter att ge några skedar hit och dit som vi började med.

Troligtvis gillade dem väl det bättre än när mamma helt plötsligt tyckte vi skulle äta en hel smakportion =)



Hoppas ni haft en bra dag. Kram

2009-04-07  /  19:59:57  /  http://theans.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback