Lax och potatis

2009-04-29 12:41:12 ,   Allmänt/Vardagsliv
Igår gjorde jag en laddning med potatis, broccoli, majs och lax till Max (hi hi det rimmar). Jag kokade laxen med vitpeppar och lagerblad och sen kryddade jag allt med basilika innan jag mixade det. Han älskar det!

All mat jag gett de senaste två veckorna har jag fått blanda ut med lite fruktpuré för att han ska äta det men detta äter han utan problem. Härligt!

Har kommit fram till att jag ska städa idag istället för imorgon. Passar också bättre idag för Marcus slutar jobba vid 15 och då kan han dammsuga när han kommer hem.

Moahahahahaha




Kommentarer
Caroline

Japp =) Men det blir lite dålig kvalitet när man fotar med mobilen... Trots att jag har en kameramobil, suck!

2009-04-29  /  17:37:18  /  http://nindo.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback