Känner ni känslan?

2009-04-17 08:54:47 ,   Allmänt/Vardagsliv
Känner ni känslan av fredag?

Det gör jag! Snorisen och jag sitter vid köksbordet och jag äter frukost. Han hostar och snorar mer idag. Men vi ska iaf få lite frisk luft. Är ju så fint väder ute. Vi ska gå och köpa present till Max nyfödda kusin som vi ska besöka på söndag och sen handla lite på Ica. Ikväll kommer det kompisar hit och imornkväll också. Roligt!

Marcus diskade innan han gick till jobbet, tack =)

(apropå att använda tandkräm till bebisar; jag frågade min bvc-sköterska igår om det och hon sa att man kan använda lite. Tycker man hör så otroligt olika överallt!)




Kommentarer
Ida ♥

nej jag kan inte känna att det är fredag... bläää... :(

2009-04-17  /  09:02:54  /  http://fixit.blogg.se/
Katja

Kul med besök och planer för dagen. Har inga så jag sitter och surar lite ;) nä men jag får väl ta tag i det o ringa nån ;)

2009-04-17  /  09:52:34  /  http://lillagrodden.wordpress.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback