Jag ångrar att vi gjorde det men det är skönt att det är gjort

2009-04-03 17:03:41 ,   Allmänt/Vardagsliv
Vi har varit på Ica Maxi och storhandlat inför nästa vecka (känner mig väldigt planerande)

En fredageftermiddag

Det var inte bara vi där om man säger så. Dessutom bajsade Max på vägen dit och vi hade glömt skötväskan så han var en stinkbomb när han satt i sin vagn men han var glad ändå så jag slapp må dåligt över att jag inte kunde byta på honom. Hade han varit ledsen eller att det hade läckt så hade jag naturligtvis bytt på honom. Affären är ju full av blöjor och våtservetter som man kan köpa!

Är väldigt trött nu så ångrar lite att vi åkte men ändå skönt att det är gjort!




Kommentarer
Anna

Sådär kan jag också känna ibland när jag går in i en affär där man inte är ensam. Skönt att ha det avklarat efteråt iaf.

2009-04-03  /  20:58:12  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback