Ingen rolig start på påsken

2009-04-09 17:32:35 ,   Allmänt/Vardagsliv
Inatt vaknade Marcus med ont i magen och fick sitta på toa länge. Spydde även lite. Kul start på påsken? NOT!

Men som tur är verkar det som att det inte vara någon magsjuka i alla fall för han har inte behövt varit på toa sen dess och magontet har släppt. Han har till och med dammsugit hela lägenheten. Så det känns som påsken ändå kan blir riktigt bra =) Både Marcus och jag har dock ont i halsen. Men mycket hellre det än magsjuka.

Max och jag har varit borta hela dagen. Först fika med min kompis S på förmiddan och sedan har vi varit hos min farmor hela eftermiddagen.

Nu är det påsk med massa familjemys =)



Påsk i köket




Kommentarer
Josefine

Skönt att det släppte då! Och hoppas att det håller sig borta. Jo, det är min familj från Sundsvall som kommer. Dom ser fram emot att få träffa Ronja. Det händer så mkt med henne mellan gångerna vi ses. Verkar ju som att hon mår mkt bättre nu också. Ha en mysig påsk nu så "ses" vi nog här :-)

2009-04-09  /  18:47:10  /  http://josselyn.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback