Grilla!

2009-04-26 21:50:51 ,   Allmänt/Vardagsliv
Blev lite grillning hemma hos mamma och pappa ikväll. Var smaskigt! Max och jag gick dit. Det tog 55 minuter. Jag trodde det skulle ta 35. Men motion fick jag ju!

Max somnade gott när vi kom hem och till och med i sin egen säng. Har ju nattat honom i vår säng under period nu eftersom han krånglade så mycket vi nattningen om vi inte låg bredvid men nu somnade han i sin säng. Skönt att slippa lyfta över honom sen.

Ska läsa lite bloggar nu och sen ska jag och Marcus titta på något Vänneravsnitt. Vi brukar bara orka ett för sen brukar vi båda två vara nära att somna.




Kommentarer
Katja

Gott med grillat, vill ha tillgång till trädgård och grill :) Så mumsigt ju!!!

2009-04-26  /  22:58:02  /  http://lillagrodden.wordpress.com
Patricia

Elina tackar =) Ja gud, va stora dom är nu! Tiden springer bara iväg! Förresten har du spanat på bloggen som jag tipade om i mailet? hihi ;)

2009-04-26  /  23:01:27  /  http://tricias.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback