Fylld pasta med mozzarella

2009-04-24 09:34:42 ,   Mat och annat gott
Här kommer ytterligare en maträtt vi testat denna vecka. Även detta recept är från senaste numret av Icas Buffé men ni hittar det även här.

Det här var riktigt somrigt och smaskigt. Dock hade jag i lite väl mycket citron. Jag tog lite extra mot vad som stod men det blev lite väl överdoserat. Jag använde pasta med basilika i. Det passade bra. Hade även fetaost i så rätten innehöll både mozarellaost och fetaost.

Passar väldigt bra somriga kvällar =)

   




Kommentarer
emma - mamma till meja

för min del hade det gärna fått dröja lite till. hon började ju så bra med att öva på att sitta, men det har hon gett upp till förmån för kravlandet...

2009-04-24  /  10:28:54  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/
AMANDA FALK

ser gott ut :D

Ha en härlig fredagskväll!

2009-04-24  /  21:21:33  /  http://amandajosefine.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback