Då var det bara det tråkiga kvar

2009-04-23 13:19:48 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hade tre planer idag

- Besöka min kusin med dotter

- Köpa skor

- Städa lägenheten

Är bara alternativ nummer tre kvar. Suck!

Men jag är lite inspirerad. Konstigt att man blir det när solen skiner och termometern visar på 18 grader i skuggan. Men när det är fint väder ute vill man ju ha det fint inne så då är det bara att städa.

Max ligger och sover i sin chiccovagn. Han somnade i bilen och så la jag över honom i vagnen och tog in honom och han ligger kvar i vagnen i hallen och sover gott.


   

Dagens skoinköp. Två par till mig och ett par till Max




Kommentarer
emma - mamma till meja

nya skor skulle jag med behöva, man ska bara ta sig iväg och fixa det med. max skor var supergulliga var köpte du dom? försöker hitta ett par fina till meja, men det är svårt...

2009-04-23  /  13:43:06  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/
carro

Snygga skor. funderar på å införskaffa ett par skor till filip.

2009-04-23  /  14:46:24 
Josefine

Vilka fina skor! Ronja har fått ett par mjuka skor av mormor och morfar, rosa är dom så klart och ser ut som Converse-skor. Hur söta som helst!

2009-04-23  /  16:19:08  /  http://josselyn.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback