En ny tanke har väckts och nu kan jag inte släppa den

2008-12-30 23:31:57 ,   Allmänt/Vardagsliv

Marcus och jag har kommit fram till att jag ska få köpa en ny dator.


Jag har ju en bärbar och den är väl använd efter lång studietid och flitigt bloggande. Den fungerar ganska bra efter diverse formateringar och omprogrammeringar. MEN den är inte så bärbar längre, eller jo bära den kan man göra men man kan inte fälla ihop den då jag för 1,5 år sedan sprang in med den i en dörr och den sprack på utsidan och om man fäller ihop den knakar det och det böjs liksom till (trots min fina eltejpskonstruktion) och nästa ihopfällning kommer i princip skärmen spricka!


Jag har dock lite krav som verkar vara lite svåra att leva upp till. Jag vill köpa den på onoff, den ska vara av märket acer, ha en 15,4 tums skärm och kosta max 5000:-!


Tyvärr vill inte onoff ställa upp på mina krav just nu! Fast kraven är inte helt omöjliga för det finns acerdatorer för det priset men inte på onoff (iaf inte enligt hemsidan).


Jag får väl vänta och se.... men nu när tanken har väckts så vill jag ju att det ska ske på en gång

Detta inlägg publiceras även på http://blogg.aftonbladet.se/10610/





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback